Linkek a témában:
Globális média, globális kultúra II.
Bayer József / Magyar Tudomány, 2002/6
Az Internet, meg a többiek
Nem háború volt, vagy földrengés, mégis a világon mindenütt címlap sztori lett, mikor az AOL (a világ legnagyobb Internet szolgáltatója) 165 milliárd dollárét megvette a Time-Warner nevű médiaóriást (Time magazin, Warner-fIlmstúdió, CNN, HBO, lemez- és könyvkiadó meg minden egyéb konglomerátumát.) Mikor először hallottam a hírt, fordítva értettem, mert úgy lett volna logikus: a média-óriás vett magának egy kiegészítést. Mert akkora meglepetés volt, hogy a pár éve még lefitymált Internet-cég csak úgy kifizeti ezt a mamutot. De ennél is fontosabb, hogy ezzel a deal-lel új korszak kezdődik: az Internet a hagyományos média piac vezetőjeként pillanatokon belül mindent a saját képére fog formálni. Én meg még csak ott tartok, hogy lógok a Hálón és élvezem a játék lehetőségeit.
Globális média, globális kultúra I.
Bayer József / Magyar Tudomány, 2002/6
Üzleti kommunikáció lap
Az üzleti folyamatokban résztvevők, a belső-külső kapcsolatrendszer szereplőinek információközlése, többirányú információcseréje sajátos eszköz, illetve jelrendszer útján.
Kiterjed:
- kutatás-fejlesztésre
- termelésre, szolgáltatásra
- marketingre, illetve egyéb vállalati folyamatokra
Az üzleti kommunikáció során az emberek közötti kapcsolatok különböző csatornák és technikai es
Meghatározás
Globalizáción a nyugati civilizáció kezdeményezésére történő világszintű egységesedési (univerzalizálódási) folyamatokat, és azok következményeit értjük az élet számos területén: * gazdasági globalizáció * pénzügyi globalizáció * kulturális globalizáció o szimbólumok globalizációja * információs globalizáció * nyelvi globalizáció A globalizációs folyamatot a nemzetek közötti megállapodások és nemz